Anders Dahl Christiansen er en af de mest erfarne trænere når vi snakker golf og har haft en imponerende karriere som både professionel golfspiller og efterfølgende træner for det danske golflandshold i ikke mindre end 5 år. Anders er uddannet golf-træner, NLP Coach OG fysioterapeut, så her snakker vi altså om en mand der kender til alle aspekter af golfverdenen, både indefra og udefra.

Vi er egentlig meget beærede over at han har takket ja til at undervise på Golfhøjskolen, når man tænker på at han har arbejdet sammen med nogle af verdens bedste spillere på PGA TOUR og Europa Tour for både mænd og damer. Hvis ikke du allerede har tabt golfkøllerne, kan vi også fortælle at han har uddannet sig til “Master Instructor” hos Jim McLean, JA, den McLean, altså ham som anses for at være verdens bedste golftræner.

Anders Dahl Christiansen har, som du nok allerede har gættet, en kæmpe passion for golfsporten og har dedikeret hele sit liv til at forbedre og udvikle sin viden om sporten.

Anders Dahl Christiansen

Erfaring:

Uddannelse:

• Jim McLean Master Instructor

Jim McLean Golf Schools

• NLP Coach

København

• Fysioterapeut (Bachelor)

Fysioterapeut skolen Holstebro

Anders Dahl Christiansen er kendt for:

– At være en træner, der tager sig tid til at forstå hver enkelt spillers unikke behov og tilpasser sin tilgang til deres individuelle styrker og svagheder.

– At være en træner der har en innovativ tilgang til golftræning. Han er altid på udkig efter nye metoder og teknikker, der kan hjælpe hans spillere med at forbedre deres spil.

– Sin evne til at motivere sine spillere og hjælpe dem med at opbygge deres selvtillid og tro på deres evner.

Anders står også bag sitet Trainyourbrain.dk med det mentale aspekt i fokus, hvilket selvfølgelig smitter af, når han underviser.

Et andet positivt aspekt ved Anders er hans positive og støttende tilgang til golftræningen. Han lytter til dine behov og ønsker. Han er god til at give konstruktiv feedback og til at hjælpe dig med at forbedre dit spil på en konstruktiv måde, så du føler dig set og hørt.

Alt dette taget i betragtning må vi bare sige at Anders Dahl Christiansen er en yderst erfaren og kompetent golftræner med en imponerende karriere inden for golfverdenen. Vi er super stolte over at have ham med på holdet og at kunne tilbyde dig nogle herlige og udviklende timer i Anders´ selskab.

Vil du gerne undervises af en af landets bedste golftrænere, så tilmeld dig her.