STED

Når vi ikke er på golfbanerne opholder vi os på Hou Maritime Idrætsefterskole. De nye og gamle bygninger danner rammerne om gammeldags landsbyidyl. Flere af de oprindelige bygninger fra  gården Bjørnkjær fra begyndelsen af 1900-tallet er smukt bevaret og stadig i brug.

Overnatning er ikke hotelstandard, men foregår på efterskolens hyggelige elevværelser, der er forskellige både i størrelse og form, og bidrager til det unikke, varierede og hjemlige udtryk.

På de fleste af værelserne er værelsets toilet og bad ikke inde på selve værelset, men på gangen få skridt fra værelset. Kommer du alene får du eget værelse, og deler badeværelse med en person af eget køn. Mod et ekstragebyr på 500 kr er det muligt at få eget badeværelse, så længe disse pladser er ledige.

Vi spiser i skolens moderne spisesal, og hygger sammen i vinbaren, hvor vi har samlet et bredt udvalg,  som man også kan tage med til aftensmaden.

Skolen er indrettet med små atriumgårde og hyggelige haver. Stranden ligger kun et stenkast fra skolen, så for de morgenfriske er der mulighed for en dukkert i Aarhusbugten inden morgenmaden – og måske også efter dagens strabadser.

Bjørnkær

Hou Maritime Idrætsefterskole

Villavej 13-17, Hou – 8300 Odder

TIDSPUNKT

Uge 27:

Mandag d. 1. juli kl. 19.00 til lørdag d. 6. juli kl. 14.00.

Uge 28:

Mandag d. 8. juli kl. 19.00 til lørdag d. 13. juli kl. 14.00.

Golftræning hos Golfhøjskolen

PRIS

Pris: 6995,- kr inkl. kvalificeret golftræning, greenfees, overnatning og fuld forplejning – også på banerne.

Har du spørgsmål til Golfhøjskolen kan du henvende dig til Rasmus Bak på: kontakt@golfhoejskolen.dk

*Golfhøjskolen er ikke en ordinær højskole, og er ikke omfattet af højskoleloven