Golf Sommerferie 2024, fordi sommer, ferie og golf har alle dage været en god kombination.

Vi har skrevet lidt om, hvorfor vi synes at en uge på golfhøjskole i Danmark er en fantastisk måde at tilbringe sommerferien på i 2024. I Danmark findes der rigtig mange fantastiske golfbaner. Den dejlige danske sommer med lune temperaturer, som hverken er for meget eller for lidt passer også rigtig godt. Hos Golfhøjskolen har vi udvalgt nogle af de bedste golfbaner og de bedste golftrænere i Danmark, til dig, som søger en uforglemmelig sommerferieuge med fokus på at forbedre dit golfspil.

Vi har håndplukket de bedste golfbaner

Vidste du, at der i Danmark er over 160 golfbaner med forskellige niveauer af udfordringer. Mange af disse baner er noget helt specielt, da de har enestående udsigter over havet eller det flotte danske landskab. Disse golfbaner giver amatører og professionelle golfspillere mulighed for at udfordre og forbedre deres spil og øve sig i timing, sving og teknik. Noget vi på Golfhøjskolen lægger stor vægt på. Vi har valgt nogle af de bedste baner til jeres golf-ferie.

Vi sørger også for at hive de bedste trænere i Danmark ind, så du selv som øvet vil få noget ud af det. Træningen målrettes dit eget niveau og vi tør godt love, at du får masser af inspiration til at blive en bedre golfspiller under dit ophold på Golfhøjskolen i sommerferien.

Vi sørger for de bedste trænere til dig

På Golfhøjskolen er der fokus på at forbedre dit golfspil. Derfor har vi b.la. hyret trænere som Peter Krøyer og Anders Dahl Christensen, for at kunne give jer de bedste forudsætninger for at forbedre jeres golfspil. Peter er PGA pro og har sin faste base på Lyngbygaard Golfklub ved Aarhus. Anders er tidligere pro og har været landstræner for det danske golf-landshold. Nogle af de ting du vil blive trænet i af vores kompetente trænerteam kan være:

Det perfekte greb

Det lyder måske simpelt og måske har du allerede et rigtig godt greb. Lad os se, om vi kan forbedre det? Vores dygtige trænerteam vil demonstrere og lære jer hvordan man får det bedst mulige greb.

Grebet er essentielt og en klar forudsætning for et godt slag. Både hvad angår saft og kraft, men lige så vigtigt præcisionen.

Svinget

Når vi har opnået det perfekte greb skal vi til at fokusere på svinget. Hele kroppen har en kæmpe indvirkning på svinget og vi vil gennemgå forskellige måder at svinge på. Her skal vi fokusere på kropsholdning, bevægelse og andre elementer, der kan påvirke dit slag.

Den måde du svinger på kan gøre en kæmpe forskel på dit spil.

Distance kontrol

Vi har på det her tidspunkt fuldstændig styr på grebet og på hvordan vi får det bedste sving. Vi har nok også en helt klar ide om, i hvilken retning vi skal slå. Her er det enormt vigtigt at kunne vurdere hvor meget kraft vi skal udføre vores slag med. Derfor skal vi kunne afstandsbedømme og overføre det til vores slag. Det og meget mere kommer vores erfarne trænerteam til at fortælle meget mere om.

Kom med på den perfekte Golf Sommerferie 2024

Leder du efter den perfekte sommerferie som indeholder golftræning, hygge og dejlige omgivelser i 2024?

Hvis ja, hvorfor så ikke overveje en golf-sommerferie i Danmark?

Når du er færdig med dit ophold på Golfhøjskolen vil du have et bedre golfspil, men også minder om en unik sommerferie i Danmark, som du (forhåbentlig) aldrig vil glemme.

Kontakt os hurtigst muligt for mere information, så vi kan få sikret din plads.

Vi glæder os til at se dig.

God ferie!

Med venlig hilsen,