Golfkursus der giver nye færdigheder eller forbedrer dem du har - på golfhøjskole

En golfhøjskole er et ideelt sted at tage et golfkursus, da det ikke kun giver en mulighed for at forbedre sine evner indenfor golf, men også at fordybe sig i golfverdenen og møde andre golfentusiaster. På en golfhøjskole kan man forvente at finde et miljø med fokus på golf, med erfarne trænere, der kan tilpasse undervisningen til ens niveau.

Golfkursus i Jylland
Golfkursus for alle

Golfhøjskole der vægter dine behov

Golfkurset fungerer således, at det inddeles efter golfhandicap, så du opnår mest mulig læring, ligegyldigt hvilket niveau du spiller på, og der er højst 10 deltagere pr. træner. Vi ønsker desuden at være i dialog med jeres forventninger og behov. Derfor vil en daglig feedback vil være en naturlig del af træningen.

Hvad kan et golfkursus tilbyde den øvede golfspiller?

For de øvede golfspillere kan et golfkursus på en golfhøjskole være en fantastisk mulighed for at forbedre sit spil og tage sine færdigheder til næste niveau. Desuden vil du modtage golftræning af PGA professionelle trænere med stor erfaring. Ønsker du at forbedre dit handicap? Så vil du med vores golfkursus have mulighed for at få nye færdigheder eller forbedre dem du har.

Golf, god mad og flotte omgivelser

Østjylland er kendt for sine flotte golfbaner, og det er et populært rejsemål for golf entusiaster fra hele landet. Regionen har et væld af forskellige baner, der varierer i størrelse og sværhedsgrad, så der er noget for alle typer golfspillere. Begge vores golfkurser inkluderer lækker frokost i golfrestauranterne, greenfee på 5 af Østjyllands flotte golfbaner og god stemning. Golfhøjskolen ønsker at vores golfkurser skal være en oplevelse, samtidig med at være lærerig og udfordrende.

Hvad kan du forvente?

Når du er med på Golfhøjskolen, får du ikke blot muligheden for at forbedre dit golfspil, men også for at nyde samværet med andre golfspillere. Dagen begynder med fælles morgensang, og om aftenen kan du deltage i spændende aktiviteter såsom quiz og grillaften, eller blot nyde den hyggelige atmosfære i vores veludstyrede vinbar, hvor du kan dele dagens oplevelser og udfordringer med de øvrige deltagere. Hvem ved, måske kan du endda overtale nogle af dine nye venner til at tage en forfriskende aftendukkert sammen med dig.

Anders Dahl Christiansen

Anders har været landstræner for det danske herrelandshold i 5 år. Hans passion for golf har gjort, at han har konkurreret som amatør på højeste niveau i Danmark. I dag er han en erfaren træner med sejr i  ”Dansk Amatør Major”, (DGU Elite Tour) og har arbejdet med spillere fra den amerikanske PGA Tour.

Peter Krøyer

Peter blev i 2007 uddannet i Viborg GK, og har derfor mange års erfaring indenfor golf. Han holder af at undervise på alle niveauer, uafhængigt om man er ny i sporten eller professionel. Han har til daglig fast base som pro på Lyngbygaard Golf. Peter har desuden mere end 12 års erfaring med golfhøjskole.

Golfkursus: Ugens Program

Kan varierer en lille bitte smule.

Golfkursus Program - Golf højskole