Golftræning er essentielt og kræver styrke og teknik.

Golf er en sport, der kræver såvel styrke som teknik. Hvis du ønsker at forbedre dit spil, er golftræning afgørende. På Golfhøjskolen forstår vi vigtigheden af kvalificeret træning, og derfor har vi hentet top professionelle instruktører ind fra allerhøjeste hylde, der hjælper golfspillere på alle niveauer med at forbedre deres færdigheder. Alle kan få noget med fra et ophold på Golfhøjskolen.

Vores erfarne instruktører vil arbejde sammen med dig for at analysere dit spil på driving-rangen, dit putt, dit sving m.m og identificere områder, der skal forbedres. De vil derefter give dig øvelser til at arbejde hen imod at blive en komplet golfspiller. Igen er det vigtigt at understrege, at uanset om du er nybegynder eller mere trænet, så kan vores instruktører hjælpe dig med at udvikle dit spil.

Vi træner dig i det meste

VI kommer til at fokusere på alle nøgleområder i spillet, såsom driving, putting og bane-analyse. Vores program inkluderer træningssessioner på driving range, greenen og instruktion på banen for at hjælpe dig med at udvikle et komplet golfspil. Vi kender nok alle følelsen af at være bedre til at slå langt end at putte, eller omvendt. Lige netop det aspekt af dit golfspil vil vi prøve at forbedre.

Hos Golfhøjskolen har vi skræddersyet vores golfuger til at imødekomme hver enkelt persons unikke behov og evner. Det gør vi selvfølgelig for at hjælpe dig med at opnå dit fulde potentiale på golfbanen.

På Golfhøjskolen mener vi, at golftræning skal være sjovt og underholdende. Vores erfarne instruktører skaber et positivt og støttende læringsmiljø, der hjælper golfspillere på alle niveauer med at nå deres mål. Hvis du er seriøs omkring at forbedre dit golfspil, så tilmeld dig en af vores golf-uger og  opleve fordelene ved kvalificeret golftræning.

Golftræning hos Golfhøjskolen
Golf sommerferie 2023

I din golftræning gør vi dig til en mere komplet golfspiller

Den grundlæggende golftræning inkluderer første slag med driver, dit spil rundt på greenen, samt chipping, pitching og bunkerslag. Træning i disse områder kan hjælpe dig med at udvikle de nødvendige færdigheder for at gøre dig til den komplette golfspiller du gerne vil være.

Vil du blive en mere komplet golfspiller i hyggelige omgivelser?

Hvis ja, så tilmeld dig til Danmarks hyggeligste golfhøjskole.

Her får du ikke kun muligheden for at udfordre dig selv og forbedre dit golfspil, men du får også et uforglemmeligt minde om en storslået sommerferie i Danmark.

Skal du nå at have en plads, så kontakt os hurtigst muligt for at sikre dig en sommer i golfens tegn!

Vi ser frem til at se dig.

Med venlig hilsen,

Golfhøjskolen