Peter Krøyer er en dygtig og passioneret golftræner med en energisk og glad personlighed. Peter elsker at undervise i golf på alle niveauer, så uanset om du er nybegynder eller garvet, kan du regne med 100% engagement.

Med udgangspunkt i dine mål, tilrettelægger Peter altid den mest effektive og inspirerende træning for at hjælpe dig med at indfri dine mål. Som træner er Peter konstant på udkig efter at udvikle sine egne kompetencer for at kunne udvikle sine elevers færdigheder bedst muligt.

Peter har deltaget i utallige kurser i både ind- og udland og arbejder årligt i USA sammen med nogle af verdens mest anerkendte trænere. Peter er blevet inspireret af følgende golf personligheder: Mariano Bertolome, Karen Harrison og Dr. Rob Neal.

Ved at arbejde med disse trænere har Peter fået indsigt i de nyeste teknikker og tilgange til træning, og videreformidler gerne sin viden til sine elever.

Peter Krøyera

Erfaring:

• A-Pro (2007-2010)

i Hjarbæk GK

• Træner (2008)

i DJGA Jylland

• A-Pro

Lyngbygaard

Uddannelse:

Hvis du vil have en golftræner, der er engageret, energisk, kompetent og en glad personlighed, er Peter Krøyer et godt valg. Med sin omfattende erfaring og konstante fokus på at udvikle sine egne færdigheder og viden, kan Peter hjælpe dig med at nå dit fulde potentiale som golfspiller.

Peter Krøyer er kendt for:

sin positive og støttende tilgang til træning og for sin evne til at motivere sine elever til at forbedre deres spil.
Sit engagement i sine elevers succes og arbejder hårdt for at sikre, at de når deres mål og opnår deres fulde potentiale.
At være en glad og positiv personlighed, som skaber en sjov og venlig atmosfære, som gør det nemt for eleverne at lære og udvikle sig.

Vil du gerne undervises af en af landets dygtigste golftrænere, så tilmeld dig her.