Om Golfhøjskolen

Golfhøjskolen har eksisteret siden 2015, og foregår aktuelt på Hou Maritime Idrætsefterskole 100 meter fra Aarhusbugten. Her er fem golfbaner i rimelig køreafstand, og skolen er en rar og hyggelig base.

Golfhøjskolen er ikke en egentlig højskole, og fungerer derfor også uden offentlige tilskud. Vi kalder det alligevel en højskole, da ugen er bygget op på højskoleværdier som fællesskab, morgensang og samvær med nye mennesker.

Golfen er dog stadig vigtigst, og vi prioriterer at have dygtige trænere tilknyttet som står for den daglige golftræning, samt at besøge dejlige golfbaner i lokalområdet.

På Golfhøjskolen er programmet godt pakket hver dag, og når dagen går på hæld, og en flaske rosé nydes i aftensolskinnet kan din krop godt mærkes sidst på ugen – men det er jo kun godt at mærke, at vi lever!

Vi stræber efter at vores gæster kommer hjem fra Golfhøjskolen med gode golfoplevelser, inspiration til at forbedre deres spil, samt nye golfbekendtskaber fra hele landet.

Lige meget om du kommer alene eller som del af et par bliver I rystet sammen på kryds og tværs i ægte højskoleånd, og I kommer til at spille med forskellige deltagere i løbet af ugen.

En uge på Golfhøjskolen skal du gerne kunne mærke længe efter – både pga. de gode minder og bekendtskaber, og også ind imellem som en inspirerende golftræners stemme i dit baghovede før et golfslag.

Kom med på Golf Sommerferie 2024!

Tilmeld dig her

Mvh. Rasmus Bak